Vrácení/výměna zboží

Při zasílání zboží zpět, přidejte nejlépe kopii dokladu o koupi. Balíčky vrácené formou dobírky nepřijímáme. Vracené zboží nám zašlete jako pojištěnou zásilku ve vhodném obalu, aby při přepravě nedošlo k poškození.

Jestliže obdržíte výrobek s prokazatelnou výrobní vadou, zašlete jej v původním obalu zpět na adresu naší prodejny: Pyžamový ráj Rozárka, Alena Zounová, Dlouhá 210/12, 412 01 Litoměřice, a my Vám jej vyměníme a bezplatně vrátíme zpět. Při uznání reklamace má zákazník právo na na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací.

Výměna zboží – v případě výměny zboží, udělejte prosím novou objednávku na nové zboží, které chcete vyměnit za původně objednané. Do poznámky k objednávce prosíme uveďte "Výměna zboží". Pokud Vám díky nesprávnému výběru daný model nebo velikost nevyhovuje, pak můžete výrobek do 14 dnů vyměnit za jiný (14 dní - platí ode dne vyzvednutí balíčku do 14 kalendářních dnů, vracené zboží nám musí být doručeno do lhůty 14 dnů). V tomto případě Vám nebudeme při první výměně účtovat poštovné ani balné. Vždy nás kontaktujte e-mailem, když potřebujete něco změnit a ujistěte se o dostupnosti žádaného zboží. Výměna zboží je možná pouze v případě vrácení zboží v neporušeném stavu včetně všech štítků a visaček s kopií dokladu o nákupu zboží. Do balíčku ke zboží na výměnu připojte svoji adresu, na kterou chcete vyměněné zboží zaslat a napište nám, co si přejete vyměnit. Výměnu zboží provedete tak, že vytvoříte novou objednávku, do které vložíte nové zboží, které chcete z našeho e-shopu. Výměna zboží je zdarma v případě, že si zákazník platí přepravené při první objednávce. V případě, že zákazník neplatil v rámci nějaké akce přepravné - doprava zdarma, poštovné zdarma nad 3 000,- tak si výměnu zboží platí zákazník v částce 100,- Kč.  Výměna zboží po době delší, než je 14 dnů od doručení je možná, po předchozí dohodě e-mailem. Týká se to hlavně vánočních objednávek, kdy je prodloužená doba na výměnu zakoupeného zboží. V tomto případě je výměna zpoplatněná částkou 100,- Kč. Bude zaslaná faktura. Dále pak v pokladně e-shopu nezapomeňte zaškrtnout políčko Výměna zboží. Vracené zboží zašlete zpět na adresu naší prodejny: Pyžamový ráj Rozárka, Alena Zounová, Dlouhá 210/12, 412 01 Litoměřice. Výměnu zboží vyřizujeme co nejdříve. Maximální lhůta pro výměnu zboží je 14 dní.


Odstoupení od smlouvy

    • Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb. má právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy nejlépe vyplněný formulář zasílá kupující nejlépe přímo se zbožím na kontaktní adresu provozovny prodávajícího, nebo emailem na email zounova.alena@seznam.cz. Odstoupení od smlouvy může také učinit i dalšími kroky. Kupující může od kupní smlouvy odstoupit jakýmkoli jednoznačným způsobem. Písemně, telefonicky, zasláním e-mailu, přes chat v Messengeru či WhatsAppu.
    • Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
    • Odstoupení od kupní smlouvy formulář musí být prodávajícímu prokazatelně doručeno nejpozději do čtrnácti dnů od převzetí zboží. Zboží by mělo být doručeno prodávajícímu nejpozději do čtrnácti dní od obdržení a jinak než na dobírku. A to nejlépe na adresu provozovny prodávajícího Pyžamový ráj Rozárka Alena Zounová Dlouhá 210/12, 412 01 Litoměřice. Vrácení zboží prodávajícímu provádí spotřebitel na své vlastní náklady.
    • Vracené zboží by mělo nejlépe splňovat následující podmínky:
      - zboží by mělo být nepoškozené, bez známek užívání či opotřebení
      - s veškerým příslušenstvím
      - pokud možno v původním obalu.
    • Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal.
    • V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající všechny peněžní prostředky, včetně nejlevnějšího způsobu dodání, které od spotřebitele přijal, stejným způsobem nejpozději však do 14ti dnů od doručení odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než prodávající obdrží zpět zboží, které chce kupující vrátit. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
    • Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno či opotřebeno vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn přiměřenou část odečíst z vrácené částky z kupní ceny.
    • Zboží zasílejte, prosíme, nejlépe (doporučujeme) v původním obalu zabalené tak, aby při jeho přepravě nedošlo k poškození.
    • Pokud při částečném odstoupení od smlouvy (vrácení jen některého zboží) klesne hodnota zboží pod možnost využití dopravy zdarma, je prodávající oprávněn přiúčtovat k zaslanému zboží dříve neúčtované poštovné - objednávka je řešena tak, jako by zákazník vrácené zboží neobjednal. Kupující může samozřejmě využít místo vrácení zboží výměnu za jinou velikost zboží, či jiný druh zboží.
    • Náklady spojené s navrácením zboží Prodávajícímu v případě odstoupení od kupní smlouvy Kupujícím hradí Kupující v plné výši.
    • Doporučujeme v případě odstoupení od smlouvy užít k tomu určený formulář. Formulář k odstoupení od kupní smlouvy. V tomto formuláři jsou také uvedeny veškeré bližší informace o postupu. Zboží doporučujeme zaslat pojištěné a nebo doporučeně.


Ke stažení:
Odstoupení od smlouvy a výměna zboží (formát DOC)
Odstoupení od smlouvy a výměna zboží (formát PDF)

Reklamace vady výrobku v záruční lhůtě 24 měsíců - vyskytne-li se v průběhu záruční doby vada na výrobku, výrobek můžete reklamovat osobně na prodejně nebo ho můžete zaslat poštou zpět na adresu prodejny: Pyžamový ráj Rozárka, Alena Zounová, Dlouhá 210/12, 412 01 Litoměřice. Výrobek odešlete s dokladem o koupi, popisem vady a návrhem na vyřízení reklamace - zda chcete výrobek opravit, vyměnit nebo vrátit peníze. Vámi zaslaný vadný výrobek bude předán výrobci na posouzení reklamace. Reklamaci se budeme snažit výřidit co nejdříve. Zákonem stanovená lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů.

Reklamace špatně dodaného zboží - v případě, že jste obrdželi zboží jiné než jste si objednali, okamžitě nám informujte na mail: zounova.alena@seznam.cz. Reklamaci špatně dodaného zboží lze uplatit ihned po převzetí zboží. Maximálně do 5ti dnů od převzetí zásilky.

Reklamaci je možné uplatnit Poštou, přepravní službou či osobně. Náklady na dopravu k nám hradí kupující a zpět ke kupujícímu hradíme my. Při uznání reklamace bude zákazníkovi vráceno poštovné za zboží zaslané k reklamaci. Nejpépe je připojit popis vady, kopii kupního dokladu a kontakt na Vás. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu zákazníka informujeme. Reklamace vyřizujeme max. do 30 dnů. Reklamaci lze také zaslat Zásilkovnou na výdejní místo Tisk Liška, Dlouhá 32, 412 01 Litměřice.

Ke stažení:
Reklamační list (formát DOC)
Reklamační list (formát PDF)

Při vrácení zboží bude zákazníkovi vrácena celá kupní částka za zboží + poštovné za vrácené zboží v případě uznání reklamace.

Vrácení zboží či zaslání zboží na výměnu nám vždy oznamte na e-mail: zounova.alena@seznam.cz