Časté otázky
Poštovné zdarma - informace
Vyberte si alespoň 1 výrobek z označený symbolem
POŠTOVNÉ ZDARMA (poštovní auto
s nápisem) a
poštovné Vám nebude účtováno. Nezaleží na tom, zda si objednáte jenom tuto položku nebo spoustu jiných – stačí
jeden výrobek označený tímto symbolem a poštovné bude zdarma! Tato nabídka se týká platby převodem. Zboží Vám
bude odesláno Českou Poštou nebo PPL. Zásilky s poštovným zdarma je možné zasílat pouze v ČR.
Když dnes objednám, kdy mi zboží přijde ?
Vaše objednávka se vyřizuje okamžitě po přijetí. Změna objednávky lze provést do jedné hodiny od odeslání.
Po této době není změna možná z důvodu expedice zboží. PPL, Zásilkovna i ČP Vaše objednávky nejčastěji doručí
druhý den po odeslání. Vyjímečně do dvou pracovních dnů.
Jak poznám, že jste objednávku přijali ?
Na Váš e-mail Vám přijde automatická odpověď. V případě, že Vám potvrzení objednávky
nepřišlo, pak jste asi zadali špatný e-mail nebo Vaše objednávka nám nebyla doručena.
V tomto případě nás vždy kontaktujte na e-mailu
zounova.alena@seznam.cz
Zasíláte zboží na Slovensko ?
Ano. Zboží, které nabízíme v našem e-shopu, zasíláme i na Slovensko. Před odesláním balíčku
na Slovensko po Vás budeme vyžadovat potvrzení Vaší objednávky. Zboží bude zasláno přepravní
společností PPL či Zásilkovnou na dobírku. Zákazník za zboží zaplatí v
eurech.
Cena bude přepočítána na eura dle aktuálního kurzu vyhlášeného ČNB. Doba dodání je 48 hodin
od předání zásilky přepravci.
Jak poznám, že jste mi objednávku odeslali ?
Po vyřízení Vaší objednávky Vám přijde e-mail, který Vás na vyřízení Vaší objednávky
upozorní a upřesní termín dodání zboží, který se liší podle Vámi zvoleného způsobu
dodání.
Objednával(a) jsem zboží na platbu převodem.
Při objednání zboží skladem na platbu převodem - faktura Vám bude zaslána nejčastěji od 1 do 24 hodin
po odeslání objednávky. Na faktuře jsou uvedeny všechny podklady k platbě.
Jak poznám, že je zboží skladem ?
Vše zboží, které vidíte na eshopu je skladem a jeho expedice je ihned.
Co znamená "Toto zboží je do vyprodání skladových zásob" v detailu zboží ?
Toto zboží je dostupné pouze ve velikostech, které jsou uvedené u zboží. Jiné velikosti
nebo barvy již nedokážeme sehnat. Je to z důvodu doprodání zboží od výrobců nebo ukončení
výroby konkrétního zboží.
Co znamená "Toto zboží průběžně doplňujeme" v detailu zboží ?
Toto zboží průběžně doplňujeme od výrobců přímo na náš sklad.
Pošlete mi objednávku najednou a kompletní ?
Ano, objednávky zasíláme pouze kompletní. V případě vyprodání některého druhu zboží
z naší
nabídky nebo při nedodání zboží dodavatelem Vás budeme o této skutečnosti informovat e-mailem
a domluvíme se na vyřešení této situace (navrhneme jinou barvou nebo obdobné zboží).
Objednávka mi přišla a chci zboží vyměnit.
Výměna či vrácení zboží je možná. Postupujte prosím dle nákupního řádu, kde je vše podrobně
popsané.
V nabídce jste měli zboží, které jste měli dříve.
Toto zboží je již vyprodané a bohužel už nebude.
V nabídce zboží máte uvedené velikosti, ale potřebuji jinou velikosti.
Skladem jsou pouze uvedené velikosti. Jiné velikosti nelze objednávat.
Když objednám zboží na dobírku, kdy mi přijde ?
Vaše objednávka je expedována v co nejkratším termínu. Expedice od 1 - 48 hodin.
Když objednám zboží na platbu převodem, kdy mi přijde ?
Vaše objednávka bude odeslána ihned po uhrazení faktury.
Jak správně zacházet s prádlem ?