Obchodní podmínky

  1. Eshop Pyžamový ráj Rozárka + prodejna
  2. Dodací podmínky
  3. Způsob dopravy a platební metody
  4. Dodání zboží na Slovensko
  5. Reklamace
  6. Řešení sporů
  7. Záruka
  8. Zrušení objednávky
  9. Hodnocení - recenze
  10. Závěrečná ustanovení

 



1. E-shop Pyžamový ráj Rozárka + prodejna 

https://pyzamovy-raj-rozarka.cz

Kamenný obchod:
Pyžamový ráj Rozárka
Alena Zounová
Dlouhá 187/33
412 01 Litoměřice

IČ: 69912947
DIČ: CZ7952262681

telefon: +420 608 704 925 (prodejna)
mail: zounova.alena@seznam.cz

Veškeré dotazy a informace ohledně Vašich objednávek zasílejte na mail zounova.alena@seznam.cz či nebo volejte na prodejnu +420 608 704 925

2. Dodací podmínky 

Kupující je povinen vyplnit správně a pravdivě veškeré předepsané údaje a náležitosti ve formuláři s informacemi o zákazníkovi. V případě uvedení neúplných nebo nepravdivých údajů nebude Vaše objednávka vyřízena a bude stornována. Zboží na eshopu je skladem. Objednávky zasíláme ihned při platbě na dobírku a nebo po připsání platby. Zboží musí být doručeno od 30 dnů od objednávky. Pokud nebude zboží do této doby dodáno, zákazník po tomto datumu nemusí objednávku převzít a nemusí za něj zaplatit. Kupní smlouva pak zaniká.

3. Způsob dopravy a platební metody 

Doprava v rámci ČR

Osobní odběr

Zboží si můžete vyzvednout osobně přímo na naší prodejně Pyžamový ráj Rozárka na adrese Dlouhá 187/33, 412 01 Litoměřice. Jakmile budeme mít Vaše zboží připraveno, dáme Vám vědět e-mailem.

Doprava v rámci Slovenské republiky

Způsob platby

 

Zásilkovna

Zásilkovna má nejširší síť výdejních míst v ČR a na Slovensku. Je však určena pouze pro zásilky do 5 kg, s maximálními rozměry jedné strany 70 cm a se součtem všech tří stran 120 cm. Případně pro zásilky do 10 kg, s maximální délkou strany 120 cm a se součtem tří stran 150 cm. Jakmile je zásilka připravena na Vámi vybraném výdejním místě, budete upozornění e-mailem a SMS. V potvrzovacím e-mailu a SMS obdržíte také heslo pro vyzvednutí zásilky. Pro výdej zásilky Vám postačí pouze znalost tohoto hesla.

 

PPL

PPL CZ patří mezi nejvýznamnější přepravce zásilek na českém trhu již od roku 1995. PPL CZ se specializuje na balíkovou přepravu nejen po České republice. Doručená balíku probíhá od pondělí do pátku. Možnost doručení do sítě PPL Parcelshop. Balíček Vám přiveze PPL nejčastěji druhý den po odeslání. Bude Vás kontaktovat e-mailem a SMS. V případě uložená balíčku do sítě PPL Parcelshop Vám přijde sms s kódem potřebným pro vyzvednutí.

 Akce

Akce na PPL dodání na Parcel shop. Akce trvá od 11. 4. 2024 - 11. 12. 2024

Dobírka
- peníze za Vaší objednávku platíte až při převzetí zboží. Přepravní společností PPL či Zásilkonou, kde je dodání nejčastěji následující pracovní den od odeslání.

Bankovní převod - platba předem na účet
- v případě úhrady převodem, jakmile bude Vámi objednané zboží připravené k expedici, bude Vám zaslána na Vámi zadanou e-mailovou adresu proforma faktury s přesnou částkou k úhradě. Ihned po obdržení této částky Vám zboží vyexpedujeme a budete o tom informováni mailem. Přepravní společností PPL, či Zásilkovnou kde je dodání nejčastěji následující pracovní den od odeslání.

Platba v hotovosti
- hotově můžete zaplatit zboží při osobním odběru v naší prodejně v Litoměřicích. Expediční náklady jsou 0 Kč. Budete informováni e-mailem, že je Vaše objednávka připravená k vyzvednutí na prodejně.

Osobní odběr
- objednávka je rezervace zboží, platba na prodejně je možná pouze v hotovosti. Do poznámky uveďte prosím termín vyzvednutí zboží.

Nevyzvednuté zásilky
- zásilky, které nám jsou vráceny jako nevyzvednuté, zasíláme znovu pouze na Vaše vyžádání a připočítává se znovu poštovné a balné.

Poštovné zdarma
Při nákupu zboží nad 3 000,- Kč je v rámci České republiky zdarma odeslání Zásilkovnou či PPL.

Nevyzvednutí objednávky
Vážení zákazníci, každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 89/2012 Sb) dle našich obchodních podmínek. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami. Objednávku můžete stornovat do 1 hod. od objednání, nebo do odeslání. Po odeslání zboží nelze objednávku zrušit! V příadě nevyzvednutí Vaší závazné objednávky, jde o porušení uzavřené kupní smlouvy. V tomto případě Vám bude zaslána faktura na úhradu přímých nákladů na odeslání Vaší objednávky.

4. Dodání zboží na Slovensko 

Zboží, které nabízíme v našem e-shopu, zasíláme i na Slovensko. Objednávky zasláme přepravní společností PPL na dobírku či Zásilkovnou na dobírku. Zákazník za zboží zaplatí v Eurech. Cena bude přepočítána na Eura dle aktuálního kurzu ČNB.

5. Reklamace 

Při zasílání zboží zpět, přidejte nejlépe kopii dokladu o koupi. Balíčky vrácené formou dobírky nepřijímáme. Vracené zboží nám zašlete jako pojištěnou zásilku ve vhodném obalu, aby při přepravě nedošlo k poškození.

Jestliže obdržíte výrobek s prokazatelnou výrobní vadou, zašlete jej v původním obalu zpět na adresu naší prodejny: Pyžamový ráj Rozárka, Alena Zounová, Dlouhá 187/33, 412 01 Litoměřice, a my Vám jej vyměníme a bezplatně vrátíme zpět. Při uznání reklamace má zákazník právo na na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací.

Výměna zboží – v případě výměny zboží, udělejte prosím novou objednávku na nové zboží, které chcete vyměnit za původně objednané. Do poznámky k objednávce prosíme uveďte "Výměna zboží". Pokud Vám díky nesprávnému výběru daný model nebo velikost nevyhovuje, pak můžete výrobek do 14 dnů vyměnit za jiný (14 dní - platí ode dne vyzvednutí balíčku do 14 kalendářních dnů, vracené zboží nám musí být doručeno do lhůty 14 dnů). V tomto případě Vám nebudeme při první výměně účtovat poštovné ani balné. Vždy nás kontaktujte e-mailem, když potřebujete něco změnit a ujistěte se o dostupnosti žádaného zboží. Výměna zboží je možná pouze v případě vrácení zboží v neporušeném stavu včetně všech štítků a visaček s kopií dokladu o nákupu zboží. Do balíčku ke zboží na výměnu připojte svoji adresu, na kterou chcete vyměněné zboží zaslat a napište nám, co si přejete vyměnit. Výměnu zboží provedete tak, že vytvoříte novou objednávku, do které vložíte nové zboží, které chcete z našeho e-shopu. Výměna zboží je zdarma v případě, že si zákazník platí přepravené při první objednávce. V případě, že zákazník neplatil v rámci nějaké akce přepravné - doprava zdarma, poštovné zdarma nad 3 000,- tak si výměnu zboží platí zákazník v částce 100,- Kč.  Výměna zboží po době delší, než je 14 dnů od doručení je možná, po předchozí dohodě e-mailem. Týká se to hlavně vánočních objednávek, kdy je prodloužená doba na výměnu zakoupeného zboží. V tomto případě je výměna zpoplatněná částkou 100,- Kč. Bude zaslaná faktura. Dále pak v pokladně e-shopu nezapomeňte zaškrtnout políčko Výměna zboží. Vracené zboží zašlete zpět na adresu naší prodejny: Pyžamový ráj Rozárka, Alena Zounová, Dlouhá 187/33, 412 01 Litoměřice. Výměnu zboží vyřizujeme co nejdříve. Maximální lhůta pro výměnu zboží je 14 dní.


Odstoupení od smlouvy

    • Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb. má právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy nejlépe vyplněný formulář zasílá kupující nejlépe přímo se zbožím na kontaktní adresu provozovny prodávajícího, nebo emailem na email zounova.alena@seznam.cz. Odstoupení od smlouvy může také učinit i dalšími kroky. Kupující může od kupní smlouvy odstoupit jakýmkoli jednoznačným způsobem. Písemně, telefonicky, zasláním e-mailu, přes chat v Messengeru či WhatsAppu.
    • Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
    • Odstoupení od kupní smlouvy formulář musí být prodávajícímu prokazatelně doručeno nejpozději do čtrnácti dnů od převzetí zboží. Zboží by mělo být doručeno prodávajícímu nejpozději do čtrnácti dní od obdržení a jinak než na dobírku. A to nejlépe na adresu provozovny prodávajícího Pyžamový ráj Rozárka Alena Zounová Dlouhá 187/33, 412 01 Litoměřice. Vrácení zboží prodávajícímu provádí spotřebitel na své vlastní náklady.
    • Vracené zboží by mělo nejlépe splňovat následující podmínky:
      - zboží by mělo být nepoškozené, bez známek užívání či opotřebení
      - s veškerým příslušenstvím
      - pokud možno v původním obalu.
    • Ustanovení zákona o odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí prodávajícímu do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal.
    • V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající všechny peněžní prostředky, včetně nejlevnějšího způsobu dodání, které od spotřebitele přijal, stejným způsobem nejpozději však do 14ti dnů od doručení odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než prodávající obdrží zpět zboží, které chce kupující vrátit. Prodávající vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
    • Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno či opotřebeno vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn přiměřenou část odečíst z vrácené částky z kupní ceny.
    • Zboží zasílejte, prosíme, nejlépe (doporučujeme) v původním obalu zabalené tak, aby při jeho přepravě nedošlo k poškození.
    • Pokud při částečném odstoupení od smlouvy (vrácení jen některého zboží) klesne hodnota zboží pod možnost využití dopravy zdarma, je prodávající oprávněn přiúčtovat k zaslanému zboží dříve neúčtované poštovné - objednávka je řešena tak, jako by zákazník vrácené zboží neobjednal. Kupující může samozřejmě využít místo vrácení zboží výměnu za jinou velikost zboží, či jiný druh zboží.
    • Náklady spojené s navrácením zboží Prodávajícímu v případě odstoupení od kupní smlouvy Kupujícím hradí Kupující v plné výši.
    • Doporučujeme v případě odstoupení od smlouvy užít k tomu určený formulář. Formulář k odstoupení od kupní smlouvy. V tomto formuláři jsou také uvedeny veškeré bližší informace o postupu. Zboží doporučujeme zaslat pojištěné a nebo doporučeně.


Ke stažení:
Odstoupení od smlouvy a výměna zboží (formát DOC)
Odstoupení od smlouvy a výměna zboží (formát PDF)

Reklamace vady výrobku v záruční lhůtě 24 měsíců - vyskytne-li se v průběhu záruční doby vada na výrobku, výrobek můžete reklamovat osobně na prodejně nebo ho můžete zaslat poštou zpět na adresu prodejny: Pyžamový ráj Rozárka, Alena Zounová, Dlouhá 187/33, 412 01 Litoměřice. Výrobek odešlete s dokladem o koupi, popisem vady a návrhem na vyřízení reklamace - zda chcete výrobek opravit, vyměnit nebo vrátit peníze. Vámi zaslaný vadný výrobek bude předán výrobci na posouzení reklamace. Reklamaci se budeme snažit výřidit co nejdříve. Zákonem stanovená lhůta na vyřízení reklamace je 30 dnů.

Reklamace špatně dodaného zboží - v případě, že jste obrdželi zboží jiné než jste si objednali, okamžitě nám informujte na mail: zounova.alena@seznam.cz. Reklamaci špatně dodaného zboží lze uplatit ihned po převzetí zboží. Maximálně do 5ti dnů od převzetí zásilky.

Reklamaci je možné uplatnit Poštou, přepravní službou či osobně. Náklady na dopravu k nám hradí kupující a zpět ke kupujícímu hradíme my. Při uznání reklamace bude zákazníkovi vráceno poštovné za zboží zaslané k reklamaci. Nejpépe je připojit popis vady, kopii kupního dokladu a kontakt na Vás. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu zákazníka informujeme. Reklamace vyřizujeme max. do 30 dnů. Reklamaci lze také zaslat Zásilkovnou na výdejní místo Tisk Liška, Dlouhá 32, 412 01 Litměřice.

Ke stažení:
Reklamační list (formát DOC)
Reklamační list (formát PDF)

Při vrácení zboží bude zákazníkovi vrácena celá kupní částka za zboží + poštovné za vrácené zboží v případě uznání reklamace.

Vrácení zboží či zaslání zboží na výměnu nám vždy oznamte na e-mail: zounova.alena@seznam.cz

 

6. Řešení sporů 

V případě, že dojde mezi Alena Zounová www.Pyzamovy-raj-rozarka.cz a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

7. Záruka 

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením. Při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě.

Drobná změna dezénu je vyhrazena.

8. Zrušení objednávky 

Objednávku můžete stornovat nebo změnit e-mailem na adresu zounova.alena@seznam.cz
do 1 hodiny od odeslání objednávky. Po této době již nebude možno objednávku změnit. Změnu (např. doobjednání) nebo storno objednávky lze provést pouze za předpokladu, že zboží ještě nebylo připraveno k expedici.
V případě, že zboží bylo již zabaleno a připraveno k expedici bude Vámi vybrané zboží zaslané jako další objednávka.

9. Hodnocení - recenze 

Recenze na náš obchod Pyžamový ráj Rozárka jsou pouze od našich zákazníků, kteří již z nás nakupovali a na základě nákupu napsali rezenci. Recenze či hodnocení např. Heuréka, Seznam a pod..

10. Závěrečná ustanovení 

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání elektronické objednávky tehdy, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto něco jiného. Při trvalém smluvním vztahu (je-li písemně uzavřena rámcová kupní smlouva) má kupující právo odstoupit od smlouvy, dojde-li po podpisu smlouvy k podstatné změně podmínek. Odešle-li objednávku po dni, v němž došlo ke změně podmínek, platí, že se změnou souhlasí. Odstoupení je účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu, nevztahuje se však na zásilku již předanou dopravci. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného zboží (včetně příp. expedičních a dopravních nákladů) uvedenou v ceníku na internetové stránce, nebude-li v konkrétním případe prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou (návrhem kupní smlouvy) je kupující po dobu stanovenou k dodání zboží neodvolatelně vázán. Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavec 1 obchodního zákona dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust. § 409 a násl.. Platné od 3. 1. 2023.